آسانسور و پله برقی فوجی | ایده نگار

شرکت ایده نگار گیتی نماینده انحصاری آسانسور و پله برقی فوجی در ایران,تامین کننده قطعات پله برقی مجتمع تجاری|خرید,فروش, تعمیرات و نگهداری آسانسور|Elevator|Escalator

آسانسور و پله برقی فوجی | ایده نگار

شرکت ایده نگار گیتی نماینده انحصاری آسانسور و پله برقی فوجی در ایران,تامین کننده قطعات پله برقی مجتمع تجاری|خرید,فروش, تعمیرات و نگهداری آسانسور|Elevator|Escalator

آسانسور بیمارستانی | تخت بر | برانکارد بر | ایده نگار گیتی

 آسانسور بیمارستانی

مطابق با استاندارد حداقل ابعاد داخلی کابین آسانسور های برانکارد بر  عمق2400*عرض1400 میلیمتر می باشد .آسانسور های بیمارستانی فوجی به صورت پیش فرض دارای سیستم باز شدن سریع درب ( Pre Door Advance Opening ) و سیستم نجات اضطراری پیشرفته UPS می  باشند که موجب افزایش کارایی و امنیت این نوع از آسانسور می گردد همچنین به جهت سهولت در نظافت این نوع آسانسور ها از کفپوش های خاص متناسب با نوع کاربری استفاده می گردد.

مزیت های فنی آسانسور بیمارستانی

مطابق با استاندارد حداقل ابعاد داخلی کابین آسانسور های برانکارد بر  عمق2400*عرض1400 میلیمتر می باشد . آسانسور های بیمارستانی فوجی به صورت پیش فرض دارای سیستم باز شدن سریع درب ( Pre Door Advance Opening ) و سیستم نجات اضطراری پیشرفته UPS می  باشند که موجب افزایش کارایی و امنیت این نوع از آسانسور می گردد همچنین به جهت سهولت در نظافت این نوع آسانسور ها از کفپوش های خاص متناسب با نوع کاربری استفاده می گردد.

آسانسور حمل و نقل فوجی شامل چه ویژگی هایی می باشد؟

آسانسور حمل و نقل

کارخانه فوجی امکان طراحی آسانسورهای باربر یا آسانسور حمل و نقل را در تمامی ظرفیت ها دارا می باشد . طراحی این نوع آسانسور ها مطابق با فضای موجود در پروژه صورت می پذیرد که این امر موجب افزایش فضا و در نتیجه افزایش ظرفیت مفید باربر آسانسور می گردد. خواهشمند است جهت اطلاع از ابعاد مورد نیاز چاهک آسانسور با ظرفیت درخواستی با بخش فنی این شرکت تماس حاصل نمایید.

 

 

مزیت های فنی آسانسور حمل و نقل

کارخانه فوجی امکان طراحی آسانسورهای باربر را در تمامی ظرفیت ها دارا می باشد . طراحی این نوع آسانسور ها مطابق با فضای موجود در پروژه صورت می پذیرد که این امر موجب افزایش فضا و در نتیجه افزایش ظرفیت مفید باربر آسانسور می گردد. خواهشمند است جهت اطلاع از ابعاد مورد نیاز چاهک آسانسور با ظرفیت درخواستی با بخش فنی این شرکت تماس حاصل نمایید.


چرا اکثر شرکت ها آسانسورهای پانورامیک را انتخاب می کنند؟

آسانسور پانورامیک

عموما این نوع آسانسورها در پروژه هایی که قصد به نمایش درآمدن  فضای خارجی از داخل آسانسور وجود دارد استفاده می گردد. یکی از فضاهای پرکاربرد این نوع آسانسور ها در وید اصلی مجتمع های تجاری و یا آسانسور های نصب شده بر روی نمای خارجی ساختمان می باشد. کارخانه آسانسور و پله برقی فوجی از معدود تولید کنندگانی است که  امکان طراحی آسانسور شیشه ای بدون قرنیز در دیوار انتهایی کابین را دارا می باشد که این امر سبب دید کامل فضای خارجی مسافر می گردد. همچنین درب های شیشه ای مورد استفاده بدون فریم ( FrameLess ) بوده که جذابیت خاصی در طرح درب  طبقات ایجاد می نماید.

مزیت های فنی آسانسور پانورامیک

عموما مزیت آسانسور پانورامیک در پروژه هایی که قصد به نمایش درآمدن  فضای خارجی از داخل آسانسور وجود دارد استفاده می گردد. یکی از فضاهای پرکاربرد این نوع آسانسور ها در وید اصلی مجتمع های تجاری و یا آسانسور های نصب شده بر روی نمای خارجی ساختمان می باشد. کارخانه آسانسور و پله برقی فوجی از معدود تولید کنندگانی است که  امکان طراحی آسانسور شیشه ای بدون قرنیز در دیوار انتهایی کابین را دارا می باشد که این امر سبب دید کامل فضای خارجی مسافر می گردد. همچنین درب های شیشه ای مورد استفاده بدون فریم ( FrameLess ) بوده که جذابیت خاصی در طرح درب  طبقات ایجاد می نماید.


آسانسورهای مسافربری فوجی چه ویژگی هایی دارند ؟

آسانسور مسافربری

آسانسورهای مسافر بر فوجی به حرکت نرم و روان شهرت یافته است. به جهت عملکرد بهتر، به صورت پیش فرض در کلیه مدل ها  از کفشک های رولری استفاده شده است و نیز تمامی آسانسور های فوجی دارای سیستم تهویه مطبوع و سیستم نجات اضطراری یو.پی.اس می باشند. طراحی آسانسور با ابعاد خاص متناسب با فضای موجود در پروژه از جمله مزیت های رقابتی  است که موجب خاص شدن این برند در بازار های بین المللی و نیز بازار ایران شده است. این امر سبب گردیده که در صورت عدم توانایی سایر برند های مشابه در نصب آسانسور در فضا های محدود ، این برند بتواند با طراحی خاص و بدون دریافت هزینه اضافی اقدام به نصب و راه اندازی آسانسور پکیج مطابق با استاندارد ها بین الملل نماید.

مزیت های فنی آسانسور مسافربری فوجی

آسانسورهای مسافر بر فوجی به حرکت نرم و روان شهرت یافته است. به جهت عملکرد بهتر، به صورت پیش فرض در کلیه مدل ها  از کفشک های رولری استفاده شده است و نیز تمامی آسانسور های فوجی دارای سیستم تهویه مطبوع و سیستم نجات اضطراری یو.پی.اس می باشند. طراحی آسانسور مسافربری با ابعاد خاص متناسب با فضای موجود در پروژه از جمله مزیت های رقابتی  است که موجب خاص شدن این برند در بازار های بین المللی و نیز بازار ایران شده است. این امر سبب گردیده که در صورت عدم توانایی سایر برند های مشابه در نصب آسانسور در فضا های محدود ، این برند بتواند با طراحی خاص و بدون دریافت هزینه اضافی اقدام به نصب و راه اندازی آسانسور پکیج مطابق با استاندارد ها بین الملل نماید.

پله برقی و راهروهای متحرک یا ترافیک؟

پله برقی

تولید کننده پله برقی

پله های برقی و راهرو های متحرک برند فوجی را می توان به عنوان یکی از محصولات نام آشنا در بازارهای بین المللی شناخت. از نقاط قوت پله های برقی فوجی میتوان به تولید شاسی اصلی ( Truss) با پروفیل قوطی اشاره نمود که موجب افزایش طول عمر و کیفیت دستگاه می گردد. در مواردی که طول افقی و یا عرض موجود در محل پروژه کافی نباشد کارخانه فوجی امکان تولید پله برقی خاص با ابعاد ویژه را دارا می باشد همچنین در مواردی که به جهت موقعیت پروژه امکان طراحی پایه میانی (Middle Support ) در محل پروژه وجود نداشته باشد ، کارخانه فوجی امکان طراحی خاص به منظور جابه جایی یا حذف پایه میانی را دارا می باشد.

مزیت های فنی

پله های برقی و راهرو های متحرک برند فوجی را می توان به عنوان یکی از محصولات نام آشنا در بازارهای بین المللی شناخت. از نقاط قوت پله های برقی فوجی میتوان به تولید شاسی اصلی ( Truss) با پروفیل قوطی اشاره نمود که موجب افزایش طول عمر و کیفیت دستگاه می گردد. در مواردی که طول افقی و یا عرض موجود در محل پروژه کافی نباشد کارخانه فوجی تولید کننده پله برقی خاص با ابعاد ویژه را دارا می باشد همچنین در مواردی که به جهت موقعیت پروژه امکان طراحی پایه میانی (Middle Support ) در محل پروژه وجود نداشته باشد ، کارخانه فوجی امکان طراحی خاص به منظور جابه جایی یا حذف پایه میانی را دارا می باشد.

 

قطعات پله برقی

قطعات پله برقی فوجی آسیا از مواد جدید و فن آوری های پیشرفته داخلی و خارج از کشور برای طراحی و تولید استفاده می کند. پله برقی دارای ساختارقابل استفاده ، راه پله استادانه و دقیق، کمربند ظریف، وطرح جذاب می باشد که به طور گسترده ای قابل استفاده برای مکان هایی که مسافران زیادی در حرکت هستند مانند مراکز خرید، سوپر مارکت ها، مترو، فرودگاه ها و غیره می باشد.در واقع یک نمایش درجریان جذاب به ساخت و ساز گسترده می افزاید.

مزیت های فنی

 قطعات پله برقی فوجی آسیا از مواد جدید و فن آوری های پیشرفته داخلی و خارج از کشور برای طراحی و تولید استفاده می کند. پله برقی دارای ساختارقابل استفاده ، راه پله استادانه و دقیق، کمربند ظریف، وطرح جذاب می باشد که به طور گسترده ای قابل استفاده برای مکان هایی که مسافران زیادی در حرکت هستند مانند مراکز خرید، سوپر مارکت ها، مترو، فرودگاه ها و غیره می باشد.در واقع یک نمایش درجریان جذاب به ساخت و ساز گسترده می افزاید.

  

از سال 1390 شرکت ایده نگار گیتی (fuji-lift) به عنوان نماینده انحصاری پله برقی و فروش آسانسور فوجی از شرکت (Suzhou Asia Fuji Elevator Co.Ltd )در ایران با بیش از 15 نمایندگی فعال در سراسر کشور مشغول به فعالیت می باشد که این امر موجبات فعالیت در لوکس ترین و بزرگترین مجموعه ها در سطح کشور را پدید آورده است که از جمله آنها می توان به پروژه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب اشاره نمود.

به استحضار می رساند این شرکت از سال 1391 فعالیت خود را به عنوان وارد کننده قطعات یدکی پله برقی در ایران به صورت گسترده آغاز نموده، هم اکنون به عنوان یکی از برترین شرکت ها در حوزه واردات قطعات یدکی در ایران مشغول به فعالیت می باشد.