آسانسور و پله برقی فوجی | ایده نگار

شرکت ایده نگار گیتی نماینده انحصاری آسانسور و پله برقی فوجی در ایران,تامین کننده قطعات پله برقی مجتمع تجاری|خرید,فروش, تعمیرات و نگهداری آسانسور|Elevator|Escalator

آسانسور و پله برقی فوجی | ایده نگار

شرکت ایده نگار گیتی نماینده انحصاری آسانسور و پله برقی فوجی در ایران,تامین کننده قطعات پله برقی مجتمع تجاری|خرید,فروش, تعمیرات و نگهداری آسانسور|Elevator|Escalator

چه کسی پله برقی را اختراع کرد ؟


آیا تاکنون از سوار شدن بر یک ایده لذت برده اید؟

ایده سوار شدن بر پله برقی را ناتان ایمز با ایده پلکان گردان به ثبت رساند درحالی که او هرگز ایده خود را به مرحله اجرا در نیاورد 30 سال بعد توسط لیمون سودر 4 طرح شبیه به پله برقی ارائه داد اما او هم ایده خود را عملی نکرد.

بالاخره در سال 1892 جس رنو نقاله ممتد یا آسانسور را ثبت کرد . او همچنین اولین پله برقی فعال را تولید کرد و او را آسانسور نامید و در سال 1896 در نیویورک نصب کرد.

بلافاصله بعد از آن جورج ای ویلر طرح پله برقی خود را ارائه داد . اما ایده او نیز عملی نشد . اما چارلز سی برگر در سال 1899 یک نمونه تولیدی از پله برقی را در کارخانه آسانسور سازی ساخت و در سال 1900 نام پلکان متحرک را ابداع کرد. که به معنی حرکت از یک نقطه میباشد.

جالب است بدانید طویل ترین سیستم پله برقی در هنگ کنگ به طول 780 متر در محیط باز می باشد.

پله برقی فوجی آسیا از مواد جدید و فناوری های پیشرفته داخلی و خارج از کشور برای طراحی و تولید استفاده می کند . پله برقی دارای ساختار قابل استفاده ، راه پله استادانه و دقیق ، کمر بند ظریف و طرح جذاب می باشد که به طور گسترده ای قابل استفاده برای مکان هایی که مسافران زیادی در حرکت هستند مانند مراکز خرید، سوپر مارکت ها ، مترو ، فرودگاه ها و غیره می باشد . در واقع یک نمایش در جریان جذاب به ساخت و ساز گسترده می افزاید.

تجهیزات و قطعات یدکی پله برقی شامل دو بخش قطعات مکانیکی پله برقی و قطعات الکتریکی پله برقی می باشد.

قطعات الکتریکی پله برقی شامل

1.تابلو برق پله برقی 2.کنتاکتورهای فرمان 3.کنترل فاز پله برقی 4.سنسور استپ میسینگ 5.سنسور اضافه بار

6.میکروسویچ مدل های مختلف با کارایی متفاوت 7.سویچ استارت پله برقی 8.سویچ استپ پله برقی و ...

میباشد.


جهت اطلاعات بیشتر با شرکت ایده نگار گیتی به سایت http://www.fuji-lift.com/ مراجعه نمایید.