آسانسور و پله برقی فوجی | ایده نگار

شرکت ایده نگار گیتی نماینده انحصاری آسانسور و پله برقی فوجی در ایران,تامین کننده قطعات پله برقی مجتمع تجاری|خرید,فروش, تعمیرات و نگهداری آسانسور|Elevator|Escalator

آسانسور و پله برقی فوجی | ایده نگار

شرکت ایده نگار گیتی نماینده انحصاری آسانسور و پله برقی فوجی در ایران,تامین کننده قطعات پله برقی مجتمع تجاری|خرید,فروش, تعمیرات و نگهداری آسانسور|Elevator|Escalator

آسانسور مسافربری

آسانسور مسافربری

آسیا فوجی پانورامیک آسانسور ظاهر زیبا است graced ساختمان خود را، چند زاویه لذت بردن از چشم انداز خارج، گسترش حوزه مسافر از vision.Lighting خارج واحد ماشین در اطراف محیط زیست، ساخت آسانسور پانوراما به عنوان یک نمایش درخشان آسانسور line.Suzhou آسیا فوجی می دهد ساختمان شخصیت و vitality.No مهم نیست که آیا در خارج از منزل و یا در داخل خانه، آسانسور پانوراما می تواند تبدیل به یک مرکز توجه، و مسافران به راحتی می توانید سبک های معماری و landscape.Its اطراف اشکال سبک پویا و رنگارنگ را به یک چشم انداز تلفن همراه در building.Magnificent دایره پانوراما لذت بردن از آسانسور طراحی کلاسیک، ماشین دایره و پایین شلیک نور به ارمغان آورد احساس آینده از world.There نیز زاویه دار، نیم دایره، قطع مبتنی بر و دیگر اشکال آسانسور پانوراما، بدون توجه به تطبیق با چه نوع از ساختمان، آن می تواند یک سبک منحصر به فرد باشد.

تامین کننده قطعات پله برقی

تامین کننده قطعات پله برقی

شرکت ایده نگار گیتی به عنوان شرکتی برگزیده و فعال در زمینه پله برقی و آسانسور ، تامین قطعات ، تضمین قطعات و خدمات پس از فروش می باشد. این شرکت در حوزه تامین کننده قطعات پله برقی و آسانسور ،تمامی قطعات مورد نیار مشتریان خود را تهیه می نمایید. 
قطعات پله برقی آسیا فوجی از مواد جدید و فن آوری های پیشرفته داخلی و خارج از کشور برای طراحی و تولید استفاده می کند.
قطعات می تواند: انواع موتورهای بالابر و آسانسور، ریلهای ....باشند.

به استحضار می رساند این شرکت از سال 1390 فعالیت خود را به عنوان وارد کننده قطعات یدکی پله برقی در ایران به صورت گسترده آغاز نموده، هم اکنون به عنوان یکی از برترین شرکت ها در حوزه واردات قطعات یدکی در ایران مشغول به فعالیت می باشد.

پله برقی

پله برقی

پله برقی فوجی آسیا از مواد جدید و فن آوری های پیشرفته داخلی و خارج از کشور برای طراحی و تولید استفاده می کند. پله برقی دارای ساختارقابل استفاده ، راه پله استادانه و دقیق، کمربند ظریف، وطرح جذاب می باشد که به طور گسترده ای قابل استفاده برای مکان هایی که مسافران زیادی در حرکت هستند مانند مراکز خرید، سوپر مارکت ها، مترو، فرودگاه ها و غیره می باشد.در واقع یک نمایش درجریان جذاب به ساخت و ساز گسترده می افزاید.

فروشگاه و اماکن تجاری مانند پاساژها، برای جذب بیشتر مشتری و هدایت آن ها به طبقات بالاتر مجتمع پله برقی را انتخاب و نصب می نمایند، تا بدین وسیله ایجاد انگیزه نموده و تعداد بیشتری مشتری به سایر طبقات مراجعه نمایند.

طبق آمار های ارائه شده در پله ثابت از 100 نفر مشتری که به یک مجتمع تجاری مراجعه می نمایند 30% آن ها به طبقه اول،20% به طبقه دوم، 10% به طبقه سوم و فقط 5% به طبقه چهارم مراجعه می نمایند.

در مقایسه پله با پله برقی از 100 مشتری که مجتمع تجاری مراجعه می نمایند 86% آن ها به طبقه اول،72% به طبقه دوم،60% به طبقه سوم، و43% طبقه چهارم مراجعه می نمایند که در مقایسه با پله ثابت حدود چهار برابر می باشد.